نکات بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی

بسته بندی خلاقانه آرایشی

  1. برای اینکه فرآیند بسته بندی لوازم خلاقانه آرایشی  را تا مراحل آخر، به خوبی پیش ببرید، کافی است که ابتدا مخاطبان کالای خود را مشخص کنید. برای مثال، کرم پودر جوان کننده سعی دارید آن را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنید، برای یک خانم جوان 20 الی 25 ساله است یا یک خانم 30 الی 45 ساله، مخاطب بسته بندی این کالا است؟! پاسخ این سوال، کاملا روشن و واضح خواهد بود. گزینه دوم، مخاطب اصلی این کالا می‌باشد.
  2. هیچ چیز بهتر از این نیست که با بسته بندی ایده آل خود، یک حس متفاوت در وجود مشتریان خود، ایجاد کنید. یک بسته بندی خوب حتی بسته بندی خشکبار باید به نظر مخاطب جذاب باشد! انتخاب طرح‌های منحصربه‌فرد و کمتر دیده شده برای بسته بندی خلاقانه آرایشی بسیار خوب خواهد بود.
  3. بدون شک، مارک لوازم آرایشی در بسته بندی آن، بسیار تاثیرگذار می‌باشد. برا ی همین، اگر قرار است دست به طراحی جدیدی برای بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی برای یک محصول بزنید، سعی کنید که این طرح شما باید با طرح‌های قبلی، حداقل کمی همخوانی داشته باشد.

خلاقیت در طراحی جعبه‌

پیش از بسته بندی خلاقانه لوازم آرایشی بهداشتی باید بدانید که هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. یعنی شما نباید حتما همان جعبه‌ای را طراحی کنید که متداول است. طراحی جعبه شما می‌تواند با اکثر رقیبان شما بسیار متفاوت باشد. چرا که بیشتر محصولات آرایشی غیر انعطاف پذیر نیستند و دست شما در طراحی جعبه برای آن‌ها باز است. پس اصلا نگران عُرف بودن یا نبودن آن‌ها نباشید. تا آن‌جایی که می‌توانید خلاقیت خود را به کار بگیرید با بیشتر در ذهن افراد بمانید!

بعضی از طراحان جعبه این محصولات، آن دسته از طراحی را جذاب و خلاقانه می‌دانند که بخش کمی از محصول نمایان باشد تا افراد دچار شک و ابهام به هنگام خرید نشوند. از نظر آن‌ها، در این صورت است که می‌توان ایده‌های خلاقانه برای محصولات آرایشی را به کار گرفت. برای مثال، در طراحی جعبه پالت سایه چشم، برای یک بسته بندی جذاب کافی است تا بخشی از رنگ‌های پالت سایه در جعبه آن، مشخص باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *