سفارش بسته بندی چای

سفارش بسته بندی چای

سفارش بسته بندی چای از جنس مقوا است ، مقوا یکی از پرکاربردترین متریال های چاپ و بسته بندی به شمار می رود و دلیل آن راحتی در تغییر شکل و اندازه و متناسب نمودن آن با محصول است ، بنابراین تولید کنندگان کالا بدون نگرانی محصولات را در بسته بندی مقوایی قرار می دهند و به دست مشتریان در نقاط مختلف می رسانند. مقوا بر خلاف فلز زنگ نمی زند و مانند شیشه شکننده نیست بنابراین در حمل و جابجایی یکی از بهترین گزینه ها است. مهم تر از همه مقوا را می توان دوباره به چرخه محیط زیست بازگرداند تا به راحتی تجزیه شود که این مزیتی نسبت به بسته بندی های پلاستیکی محسوب می شود.

ساخت جعبه بسته بندی عبارت است از علم ، هنر و فناوری و پوشش دهی و یا حفاظت محصولات در توزیع، ذخیره سازی و فروش و استفاده در طراحی ارزیابی و تولید می باشد. تولید آن می‌تواند کمک شایانی در روند فروش یک کالا ایجاد کند. صنایع چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین در زمینه سفارش جعبه بسته بندی و مشاوره به شما خدمات با کیفیت و حرفه ای ارائه می دهد.

طراحی و بسته بندی انواع محصولات شامل : بسته بندی مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی، بسته بندی شکلات و موارد خاص و خلاقانه و انواع محصولات تبلیغاتی و صنعتی است و از جمله توانایی های صنایع چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین، چاپ و طراحی بسته بندی و جعبه می باشد.

قیمت در پویا هنر نوین چطور محاسبه می شود؟!

قیمت چاپ بر اساس : طرح حرفه ای و خلاقانه ، نوع قالب و طرح درخواستی و همچین هزینه چاپ آن بر اساس سایز و تعداد و تیراژ و خدمات تکمیلی تعیین می شود.

طراحی آسان و سرعت در تحویل ، یکی دیگر از مزیت های چاپ و بسته بندی مقوایی است ، شما بعد از مشاوره و سفارش ، قالب طراحی شده را تایید می کنید و روند چاپ جعبه شروع می شود تا در سریع ترین زمان ممکن پروسه بسته بندی و ارسال محصول انجام گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *