چاپ جعبه و تمامی خدمات آن

چاپ جعبه

چاپ جعبه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش‌های بسته بندی به شمار می آید. چاپ جعبه اغلب با روش‌های مختلف چاپ مانند چاپ افست و چاپ فلکسو و … انجام می شود. قیمت چاپ جعبه به عواملی مانند متریال چاپ شونده، نوع کاغذ یا مقوا، ملزومات چاپ، کیفیت دستگاه‌ها و مواد مصرفی برای چاپ جعبه بستگی دارد.

جعبه مقوایی چیست؟

جعبه مقوایی به نوعی از بسته بندی گفته می شود که برای ساخت آن از مقوا های با کیفت های متفاوت و در سایز های مختلف استفاده می شود.دسته بندی مقوا ها برای ساخت جعبه های مقوایی بر اساس گرماژ مواد اولیه انجام می شود. با بالا رفتن گرماژ مواد اولیه و نزدیک شدن به مقوا های با کیفیت، کیفت جعبه مقوایی نیز تغییر می کند.

سفارش جعبه های مقوایی با توجه به نوع نیازمندی متفاوت است و می توان از آنها برای بسته بندی انواع محصولات در سایزها و وزن های متفاوت استفاده کرد.

جعبه های مقوایی ویژگی های زیادی دارند که در ادامه به چند مورد ازآنها اشاره می کنیم:

  • ویژگی اصلی جعبه های مقوایی قابل بازیافت بودن آنها است. جعبه های مقوایی نسبت به دیگر جعبه ها بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند. همین امر موجب شده است که به وفور از جعبه های مقوایی جهت جعبه سازی و کارتن سازی در صنایع مختلف استفاده شود. به دلیل آنکه مواد اولیه مقوا از سلولز تشکیل می شود به سرعت در طبیعت تجزیه میشوند و از بین می روند.
  • وزن جعبه های مقوایی بسیار مناسب است. برای بسته بندی محصولات میتوان از مواد دیگری مانند چوب یا فلز استفاده کید ولی باید این نکته را در نظر گرفت که آن جعبه ها خود به تنهایی وزن زیادی دارند. پس بهترین گزینه برای بسته بندی جعبه های مقوایی میباشد. با استفاده از جعبه های مقوایی حمل و نقل ، جابجایی و انبار کردن محصولات دیگر کار دشوار و غیر ممکنی به نظر نمی رسد.
  • ویژگی دیگر سفارش جعبه های مقوایی این است که به دلیل قیمت پایین این جعبه های بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر انواع بسته بندی هستند.
  • جعبه های مقوایی را میتوان با توجه سایز محصول در هر ابعادی که تمایل دارید سفارش دهید .از طرفی میتوان قابلیت‌هایی مثل تا شدن و باز شدن را به جعبه های مقوایی افزود. نکته مهم این است که قابلیت تا شدن جعبه‌های مقوایی به تولید‌کنندگان و انبارداران اجازه می دهد که در کمترین فضای ممکن بیشترین تعداد بسته را در انبارهای خود نگهداری کنند و زمان نیاز، جعبه‌ها را از محل تا باز کنند و مورد استفاده قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *