سفارش چاپ عمده جعبه مقوایی در تهران

سفارش چاپ جعبه مقوایی

سفارش چاپ جعبه مقوایی امروزه بخش عمده‌ای از صنعت را به خود اختصاص داده‌اند به حدی که در هر جا و مکانی به چشم می‌خورند، این کاربرد زیاد بالطبع مشتریان و فروشندگان زیادی را هم می‌طلبد به شکلی که فروش جعبه مقوایی یکی از شغل‌های پر درآمد محسوب می شود و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. باید انواع جعبه را شناخت زیرا دانستن و شناخت انواع آن می‌تواند بسبار کمک کننده باشد و انتخاب جعبه‌ای متناسب با نیاز را برای خریدار راحت کند.

 قیمت ساخت جعبه مقوایی چگونه محاسبه می شود

سفارش چاپ جعبه مقوایی که به تولید این محصول منجر می‌شود با خرید عمده مقوا و طراحی الگو جعبه‌های متنوعی آغاز می شود .

قیمت ساخت جعبه مقوایی بسته به نوع، شکل، طرح و  خدمات چاپ آن متغیر است به صورتی که شاید در بازار دو جعبه هم شکل با هم تفاوت قیمت داشته باشند که باعث گیج شدن مشتری در خرید می شود. اولین فاکتور قیمت یک جعبه نوع مقوای بکار رفته در آن است که قیمت مقوای خام، خود از تنوع زیادی برخوردار است، دومین فاکتور تعیین قیمت، ابعاد جعبه است به این شکل که هر چه جعبه بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر است، سومین فاکتور نوع چاپ روی طرح می‌باشد که خود دو نوع رنگی و تک رنگ را شامل می شود که بالطبع قیمت جعبه مقوا رنگی از نوع تک رنگ گران‌تر است و در نهایت شکل و طرح جعبه است که به انواع مختلفی از قبیل جعبه کشویی، جعبه درب دار، جعبه بدون درب و… تقسیم بندی می شود.

صنایع معمول استفاده کننده جعبه مقوایی

۱. صنایع حمل و نقل، ترانزیت و ارسال مرسولات پستی ۲. صنایع بسته بندی، توزیع و پخش عمده محصولات ۳. صنایع مواد غذایی و تهیه خوراکی ۴. صنایع تولید لوازم الکترونیکی ۵. صنایع لوازم خودرو و قطعه سازی ۶. صنایع نوشت افزار کتاب و اداری ۷. صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی ۸. صنایع شیمیایی و صنایع پلیمری ۹. صنایع پوشاک کفش و البسه 10.صنایع داروسازی

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *