مقوای ایندربرد چیست؟

مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد یکی از کاربردی ترین مقوا ها در صنایع بسته بندی مواد غذایی می باشد .همچنین مقوای ایندربرد علاوه بر بسته بندی مواد غذایی در صنایع دارویی و پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد.

ایندربرد یا ایندربورد و یا ایندل برد ، اینوربرد، نام های نوعی مقواست که شاید کمتر اسم آن به گوش تان خورده باشد، اما یکی از پر مصرف ترین مقوا ها در صنعت بسته بندی محصولات به شمار می رود.

FBB مخفف Folding Boxboard می باشد که به معنای مقوای تاشو یا جعبه تاشو است. مقوای FBB از چندین لایه از خمیرهای شیمیایی و مکانیکی تشکیل شده است. مقوای ایندربرد یا FBB نسبتا نازک و قابل تا شدن است به همین دلیل در بسته بندی های مختلف که نیاز به مقواهای نازک با انعطاف بیشتر دارد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ترین کاربردهای مقوا یا جعبه های تاشو جهت بسته بندی محصولات بهداشتی و زیبایی ، مواد غذایی منجمد، سرد و سایر مواد غذایی ، شیرینی سازی، دارویی و کاربردهای دیگر است.

ابعاد مقوای ایندربرد

ابعاد مقوای ایندربرد موجود در بازار 100*70، 90*70، 80*70، 120*70، 85*70، 100*60، 90*60، 120*80، و … می باشد.

رول های موجود نیز در سایز های مختلف شامل ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۰، و ۱۴۰ می باشد.

گرماژ مقوای ایندربرد

گرماژ مقوای موجود ۱۸۰ گرم، ۲۳۰ گرم ، ۲۵۰ گرم، ۲۸۰ گرم، ۳۰۰ گرم، ۳۵۰ گرم، ۴۰۰ گرم و ۴۵۰ گرم می باشد.

تفاوت مقوای ایندبرد با مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی عمدتا در بسته بندی نظیر جعبه کفش، دستمال کاغذی، جعبه شیرینی، جعبه کبریت، جعبه خمیر دندان، و انواع بسته بندی ها در تمام صنایع بکار میرود ، ولی مقوای ایندربرد به لحاظ موارد به کار رفته در آن مناسب استفاده در صنایع غذایی ، دارویی و … می باشد .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با ما در تماس باشید … 👈🏻 ☎️ 88921613-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *