سلفون مات و براق چیست؟

سلفون مات

سلفون لایه پلاستیکی بسیار نازک است که پس از عملیات چاپ بر روی طرح مورد نظر کشیده می شود.سلفون در دو نوع سلفون مات و براق برای مقاومت و زیبا سازی طرح چاپی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد.

سلفون مات و براق بسیار پرکاربرد است و معمولا در بسته بندی، طراحی لیبل،طراحی کاتالوگ،طراحی تراکت و بروشور، طراحی پوستر،طراحی کارت ویزیت و… مورد استفاده قرار می گیرد.که در ادامه انواع سلفون مات و براق را در چاپ و بسته بندی بررسی می کنیم که یکی از مواردی است که سلفون مات و براق در چاپ آن طرفداران زیادی دارد.

همانطور که می دانید برای این که محصولات خود را به مخاطبان و مشتریان خود ارائه کنید،نیاز به بسته بندی دارید.

چاپ افست یکی از انتخاب هایی است که می توانید برای چاپ و بسته بندی با صرفه جویی در وقت و زمان داشته باشید.برای این که بتوانید از این چاپ برای بسته بندی خود استفاده کنید،نیاز به مقواهایی از جنس سلفون مات و براق یا لمینت مات و براق دارید.

لمینیت در مقایسه با سلفونی روکش آن ضخیم تر است ، در مقابل آب مقاوم است ، نمی توانید با خودکار روی آن چیزی بنویسید و قابلیت تا شدگی ندارد.

برای این که روی بسته بندی شما چاپ انجام دهند، به سراغ چاپ افست بروید. فرق این چاپ افست و دیجیتال زمان تحویل به مشتری و کیفیت چاپ است. هم چنین در صورت تیراژ بالا ،چاپ افست هزینه ی کمتری برای شما در بردارد.

مزیت سلفون 

سلفون جذابیت طرح چاپی شما را دو چندان می کند.

سلفون، جدی و رسمی بودنتان را به رخ مشتریانتان می کشد.

سلفون ماندگاری و دوام بالایی به مقوای چاپی می بخشد.

سلفون انعطاف پذیر است.

سلفون مانع ساییدگی و پوسیدگی طرح چاپی شما می شود.

در مجموعه ما می توانید در موارد مختلف از روکش سلفون مات و براق استفاده کنید و جذابیت کار خود را دوچندان کنید. از کیفیت سلفون مات و براق اطمینان داشته باشید.

برای سفارش سلفون مات و براق بر روی طرح چاپی خود، و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *