چاپ جعبه دارویی و بروشور دارویی

چاپ جعبه دارویی

چاپ جعبه دارویی برای عرضه دارو برای استفاده عموم مردم،بسیار مهم می باشد. با چاپ جعبه دارویی می توان محصول را به صورت بهداشتی ارائه داد و در برابر صدمات احتمالی حفاظت نمود.در واقع برای فروش محصولاتی مانند دارو، نیاز به چاپ جعبه دارویی می باشد تا بتوان با ارائه یک بسته بندی زیبا محصول خود را به فروش رساند.با پیشرفت علم دارو سازی و افزایش شرکت های داروسازی تنها با تبلیغات موثر می توان محصول خود را به مصرف کننده معرفی کرد. برای جذب مشتری باید از یک بسته بندی حرفه ای استفاده نمود.چاپ جعبه دارو باید به گونه ای انجام گیرد که مصرف کننده در یک نگاه جذب آن شود و بتواند اطلاعات مورد نیاز خود نظیر،نام تولید کننده، موارد مصرف،دستور استفاده و… را بدست آورد. در چاپ جعبه دارو باید از مقواهای مخصوص این صنعت به نام ایندربرد استفاده کرد. زیرا این مقوا دارای گواهینامه بین المللی بهداشتی می باشد و در بازار با نام مقوای بهداشتی شناخته می شود. در برخی موارد از مقوای پشت طوسی نیز برای چاپ جعبه دارویی استفاده می شود زیرا محصول تماس مستقیم با جعبه نداشته و از نطر بهداشتی مشکلی نخواهد داشت. معمولا انواع داروها درون جعبه دارویی عرضه می‌شوند و درون این جعبه بروشور دارویی که حاوی اطلاعات دارو است، قرار دارد. رعایت اصول بهداشتی در بسته بندی اقلام دارویی و زیبایی و شکیل بودن آن نقش مهمی را در جلب توجه مشتریان و جلب اعتماد آنان و فروش بیشتر ایفا می‌کند. چاپ جعبه دارویی و چاپ بروشور دارویی مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت به همراه طراحی خلاق و حرفه‌ای در انواع ابعاد و طرح‌های گوناگون در شبکه چاپ صورت می‌گیرد.

برای چاپ جعبه دارویی و بروشور دارویی از چه کاغذهایی استفاده می‌شود؟

به دلیل حساسیت‌های بهداشتی باید از کاغذ و مقوای بهداشتی استفاده شود. در چاپ جعبه دارویی از مقوای پشت سفید و ایندربرد و در چاپ بروشور دارویی از کاغذ تحریر در گرماژهای 50، 60 و 70 استفاده می‌شود.

تولید و چاپ جعبه دارویی چگونه انجام می‌شود؟

برای چاپ جعبه دارویی مراحل زیر طی می‌شود:
1. ابتدا نوع و گراماژ مقوای جعبه با توجه به وزن و اندازه ی دارو انتخاب می‌شود.
2. سپس طراحی تیغ جعبه و طراحی سه بعدی جعبه دارویی صورت می‌گیرد.
3. در مرحله‌ی بعد طرحی که قرار است روی جعبه دارویی چاپ شود، با توجه به استانداردها و قوانین وزارت بهداشت طراحی می‌شود.
4. بعد از اتمام طراحی، چاپ جعبه روی مقوای مناسب بهداشتی انجام می‌شود.
5. نهایتا تیغ زنی و جعبه چسبانی انجام شده و آماده‌ی ارسال به کارخانه دارویی می‌گردد.

ما برای طراحی جعبه دارو و تولید جعبه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی دارای تجربه ارزشمند و توانمندی بالا در برآورده نمودن نیازهای شما را داریم. برای این کار ما از تیم طراحی متخصص برای تولید انواع جعبه های مقوایی، منقسم‌های داخل جعبه، کاور بلیستر دارویی، لیبل های دارویی، جعبه ابزار دندانپزشکی، بسته بندی تجهیزات پزشکی، بسته بندی گیاهان دارویی، نگهدارنده‌های سرنگ، بطری و سایر نیاز های صنایع دارویی و پزشکی استفاده می‌کنیم. در نتیجه پروژه شما با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت ارائه خواهد شد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *