طرح جعبه دارویی و سفارش طراحی جعبه

طرح جعبه دارویی

طرح جعبه دارویی از ضروریات تولید و عرضه دارو می باشد. جعبه هایی که ویژه دارو به کار می روند دارو را از عوامل آسیب زای فیزیکی محافظت می کنند. همچنین  از تماس مستقیم نورخورشید با دارو و تاثیرات منفی آن جلوگیری نمایند. طرح جعبه دارو و نوع چاپ جعبه دارو میتواند تاثیر زیادی در قیمت جعبه دارو نیز داشته باشد. اگر به دنبال تولید و چاپ جعبه دارو هستید با مشاورین ما در تماس باشید. طراحی جعبه دارو باید با توجه به نوع دارو و نوع قالب جعبه صورت بپذیرد. همچنین می توان قبل از چاپ نهایی، با ساخت ماکت و چاپ دیجیتال جعبه دارو تمام موارد مورد نیاز و ضروری جعبه دارو را مورد بررسی قرار داد تا در چاپ افست جعبه دارو با مشکلی روبرو نشویم.

ضرورت بسته بندی دارویی

دارو به دلیل حساسیت در ساخت و تولید باید دارای جعبه ای مشخص و قابل تمایز با سایر محصولات باشد و نام و مشخصات دارو به وضوح بر روی جعبه دارو درج شده باشد. به بیان دقیق تر می توان گفت که مصرف کنندگان داروها بایستی نسبت به نام دارو، نوع آن یا دوز احتمالی دارو مطلع باشند.

همانطور که می دانید داروها به انواع و اشکال مختلفی تولید و عرضه می گردند. از این میان می توان به شربت ها، قرص ها، پماد ها کرم ها و ده ها مورد دیگر اشاره کرد. افزون بر این باید دانست که انواع و اقسام این داروها ابعاد مختلفی دارند، علاوه بر ابعاد مختلف نوع و طرح یک محصول می تواند متفاوت باشد. از قرص های کوچک گرفته تا کپسول ها می توانند داخل جعبه های دارو قرار گیرند.

در مورد داروها بر خلاف سایر محصولات بسته بندی شده اطلاعات اهمیت بسیار زیاد و حیاتی می یابد.  دلیل این امر هم روشن است داروها تاثیرات مختلفی روی بدن می گذارند و بدن را مجبور به انجام واکنش های مختلفی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *