قیمت جعبه مقوایی چگونه محاسبه میشود؟

قیمت جعبه مقوایی

قیمت جعبه به عواملی همچون: ابعاد، نوع مقوا (جنس)، تعداد در تیراژ سفارش، تعداد رنگ در چاپ، گرماژ بستگی دارد. در سفارش مقوا نیز همانند کارتن هرچه تیراژ سفارشی بالاتر باشد، دور چاپ کامل تر بوده و قیمت جعبه های بسته بندی شما قیمت ارزان تری خواهند داشت.

برخی از کارتن سازی ها مثل جعبه سازی و کارتن سازی پویا هنر نوین با مشاوره رایگان کار را برای مشتریان راحت تر کرده اند. شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما استعلام  جعبه های بسته بندی خود را با هر جنس و گرماژ دریافت کنید و برای سفارش نیز اقدام نمایید.

موارد مهم در طراحی و چاپ جعبه

اول از همه فاکتور زمان بسیار تاثیرگذار است. بعنوان مثال مشتری مراجعه میکند و برای بسته بندی محصولاتش خیلی عجله داشته و قصد دارد در کمترین زمان ممکن جعبه های او طراحی و تولید شوند، به همین دلیل میتوان در زمان کوتاه تری با قیمت بالاتر جعبه ها را تولید نمود.

مورد بعدی سبک طراحی است، برخی از مشتریان خواستار چاپ طرح اختصاصی هستند یا قصد دارند از طرح های پیشین استفاده کنند. امکان چاپ این طرح ها وجود دارد .

و نکته آخری که روی قیمت جعبه های شما تاثیر دارد استفاده یا عدم استفاده از خدمات پس از چاپ میباشد. عوامل همانند: ورنی، یووی، برجسته سازی، طلاکوبی و سلفون از خدماتی است که بعد از چاپ طرح روی جعبه بنا به درخواست مشتری قابل اجراست که هر کدام از این پوشش های چاپ هزینه دارند.

طراحی و تولید جعبه مقوایی

طراحی و ساخت جعبه های مقوایی در کارتن سازی، چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین با مواد اولیه درجه یک و با کیفیت در طراحی های مدرن و فانتزی در بسته بندی های لاکچری با کمترین قیمت و یا دارا بودن صرفه اقتصادی بسیار مناسب برای مشتری و قابل رقابت در منطقه در خصوص کیفیت، طراحی و قیمت. صفر تا صد کار را میتوانید به ما سپرده و لحظه به لحظه کار را رویت کرده و تغییرات مورد نیاز را لحاظ کنید.

 

 

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *