فروش جعبه مقوایی

سفارش جعبه مقوایی

قیمت تولید جعبه مقوایی به چه عواملی بستگی دارد :

قیمت سفارش جعبه  مقوایی با توجه به نرخ قیمت روز مقوا , ورق , قالب , چاپ و نوع جعبه لمینتی و یا دایکاتی بودن مقوا و روکش آن… محاسبه و تغییر میکند . طراحان شرکت ما در ابتدا طرح  جعبه را به صورت گرافیکی طراحی می کنند و قیمت تمام شده یک کارتن را بر اساس تیراژ سفارش برای مشتری تعیین می کنند و اگر از قیمت رضایت داشته باشند می توانید سفارش تولید عمده را ثبت کنید.

جعبه بسته بندی مخصوص خرما، خشکبار، لوازم صنعتی و مکانیکی، لوازم یدکی خودرو، لوازم آشپزخانه، ظروف شکستنی و… در ابعاد مختلف تولید می شود. اگر قیمت تولید و سفارش جعبه مقوایی برای شما اهمیت زیادی دارد در صفحه اصلی وب سایت پویا هنر نوین میتوانید پس از دیدن نمونه انواع بسته بندی با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

☎️ 021-88921613 ☎️

جعبه مقوایی چیست؟

جعبه مقوایی یا جعبه کارتن به نوعی از بسته‌بندی اطلاق می‌شود که در تهیه آن از مقوا استفاده شده است. البته می‌توان گفت که مرز بین کاغذ و مقوا چندان روشن نیست. ولی در اکثر موارد، دسته‌بندی مواد اولیه لازم جهت ساخت جعبه مقوایی، بر اساس گرماژ آن انجام می‌شود. هر چه گرماژ متریال بالاتر باشد، جنس آن به مقوا نزدیک‌تر است. از کارتن مقوایی برای بسته‌بندی کالاها و مواد مختلفی استفاده می‌شود. ضخامت مقوای به کار رفته در تولید به وزن و تراکم کالایی بستگی دارد که قرار است داخل کارتن مقوایی قرار بگیرد.

مقوای توپر با پوشش پلی اتیلن برای بسته‌بندی مواد غذایی نظیر گوشت و مرغ، ماهی استفاده می‎ شود. همچنین در بسته‌بندی کفش، بسته‌بندی محصولات سنگین و حمل و نقل محصولاتی که نیاز به حفاظت در برابر رطوبت دارند کاربرد دارد. استفاده از نوع کارتن برای بسته‌بندی محصولاتی نظیر شکلات، قطعات خودرویی و لوازم آرایشی هم توصیه می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *