فروش جعبه عطر

فروش جعبه عطر

عطرها یا رایحه ها اهمیت زیادی در زندگی ما دارند. تأثیرات این عطرها بر روحیه و بدن ما مثبت است. گاهی اوقات، رایحه این عطرها منبع کاهش استرس، تقویت خواب و افزایش اعتماد به نفس می شود. مانند سایر اقلام، عطرها نیز از اهمیت تاریخی زیادی برخوردار هستند و ریشه آن ها در فرهنگ مصر است. مصریان برای جشن ها و مراسم مذهبی مختلف از عطر استفاده می کردند.

 

بسته بندی سفارشی برای عطرهای مارک دار و عطرهای مدرن در انواع مختلف رایحه موجود هستند. این جعبه های عطر سفارشی با کیفیت بالا وظیفه محافظت از عطرها و حفظ ظاهر اصلی خود را دارند. با توجه به افزایش استفاده از عطرها، شرکت های مختلفی شروع به معرفی بسته بندی عطرها کرده اند. بنابراین یافتن یک تامین کننده قابل اطمینان بسته بندی عطر، برای یک کسب و کار خوب و پر رونق ضروری است.

مقدمه طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یکی از چیزهایی است که مردم آن را در مناسبت‌های مختلف به عنوان کادو به یکدیگر می‌دهند، از همین جهت لازم است تا عطر و ادکلن جعبه‌ای داشته باشد که از دید مردم برای کادو دادن مناسب باشد. جعبه عطر و ادکلن باید ویژگی‌هایی داشته باشد که ظاهر کالا را شیک و زیبا کرده و به آن جلوه‌ی دو چندانی دهد. برای آن که این جعبه‌ها کیفیت خوبی داشته باشد لازم است در زمان طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن، از دستگاه‌های چاپ خوب و مقوا با کیفیت استفاده گردد. جعبه عطر و ادکلن ممکن است با ظاهرهای مختلفی طراحی و تولید شود.

جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

جعبه عطر باید ظاهری داشته باشد که نظر مشتری را به خود جلب کند  به خصوص اگر آن عطر و ادکلن، در دسته عطرهای گران قیمت و لوکس باشد. به عبارت دیگر نمی‌توان عطر یا ادکلنی تولید کرد که بسیار باکیفیت و گران قیمت است ولی برای آن یک جعبه معمولی طراحی و تولید کرد. زیرا مشتری زمانی که قیمت بالایی برای یک عطر یا ادکلن می‌دهد، توقع دارد که آن کالا ظاهر و بسته بندی زیبا و جذابی داشته باشد.

نکته‌ی دیگری که در طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن باید درنظر داشت این است که علاوه بر آن که جعبه لازم است ظاهر زیبایی داشته باشد، باید از استحکام خوبی نیز برخوردار باشد. به این جهت که از زمانی که عطر و ادکلنی از کارخانه تولید کننده خارج شده و به بازار و به دست مشتری برسد، به صورت مکرر جابجا می‌شود درنتیجه اگر جعبه عطر استحکام کافی را نداشته باشد ممکن است با کمترین فشاری شیشه عطر آسیب ببیند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *