جعبه لامپ | تولید جعبه مقوایی لامپ

بسته بندی نقش اساسی در محافظت از محصولات در صنایع مختلف، قفسه بندی کلی و فرآیندهای زنجیره تامین دارد. به عنوان مثال محصولات الکترونیکی مثل لامپ ها، ماهیتی ظریف دارند و برای محافظت در برابر آسیب و ضربه، به بسته بندی خاصی نیاز دارند. کارتن و جعبه لامپ علاوه بر محافظت از لامپ در برابر آسیب های فیزیکی، اطلاعاتی در مورد محصولات و شرکت تولیدی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

رشد سریع شهرنشینی و افزایش جمعیت، باعث افزایش تقاضا برای محصولات روشنایی شده است. در نتیجه بازار جهانی لامپ در حال رشد است. تقاضا برای لامپ های LED به دلیل عملکرد با بازده بالا شاهد افزایش است. لامپ های LED نیمی از تقاضای جهانی لامپها را در آینده به خود اختصاص خواهند داد. این باعث رشد بیشتر بازار می شود. تغییر دادن ترجیحات مصرف کننده به سمت خرده فروشی الکترونیکی، اهمیت بسته بندی را برجسته تر از قبل کرده است. تخمین زده می شود که خرده فروشی الکترونیکی در آینده نزدیک رشد چشمگیری داشته باشد و بازار جعبه لامپ را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین انتظار می رود این امر تقاضا برای لامپ ها و در نتیجه جعبه لامپ را در سطح جهانی افزایش دهد.

نیاز به حفاظت از لامپ ها در برابر آسیب های جسمی در زمان حمل و نقل، فرصت هایی را برای نوآوری در بسته بندی لامپ فراهم کرده است. پلاستیک به دلیل خاصیت عایق بودن بالا، یک ماده ترجیحی برای بسته بندی لامپ است. افزایش استفاده از مواد سازگار با محیط زیست برای تولید کارتن های تاشو و مقوا فرصت های بیشتری برای رشد بازار جهانی بسته بندی لامپ فراهم می کند. علاوه بر این، تکنیک های بسته بندی پایدار و قابل استفاده مجدد احتمالاً بیشتر در رشد بازار در آینده تأثیر می گذارد . برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

سفارش محصول

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه لامپ و محصولات روشنایی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. بسته بندی های پویا هنر نوین متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *