کارتن لمینتی چیست؟ | تولید کارتن در تهران

کارتن لمینتی دارای ویژگی زیادی است از جمله اینکه  باعث تسهیل در حمل و نقل گشته و نقش مهمی در حفظ کیفیت و کمیت محصول یا کالا دارد . بسته بندی شکیل و مناسب ، بنا بر آمارهای مختلف می تواند تا ۷۰ درصد در انتخاب محصول توسط مشتری تاثیر گذار باشد . این نوع کارتن با توجه به وزن کم و بازیافت پذیری آن ، مقرون به صرفه ترین انتخاب برای بسته بندی و حمل و نقل کالا محسوب می شود . بسته بندی مناسب همچنین باعث کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل گشته و کیفیت بسته بندی را که نشان گر اهمیت محصول و محتویات درون بسته می باشد حفظ می کند . گفتنی است برای چاپ و طراحی این نوع کارتن ، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد .

لمینت چیست ؟

لمینیت (Laminate) در لغت به معنای چسباندن است، با توجه به این که ضخامت کاغذ و مقواهای ترکیبی، با کیفیت و چاپ پذیری آن رابطه عکس دارد، مقواهای ترکیبی مثل ای فلوت یا سی فلوت به علت اینکه لایه ای کرکره ای داخلشان وجود دارد، سطح چاپی آنها ناهموار است و قابلیت چاپ با کیفیت و عبور از دستگاه های چاپ افست را ندارند.

بنابراین در کارتن سازی پویا هنر نوین در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی پویا هنر نوین با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *