چاپ و تولید جعبه لامپ

امروزه محصولات مختلفی تحت عنوان محصولات روشنایی برای روشن نگه داشتن فضاهای مختلف به کار برده می شوند. که از بین آنها می‌توان به لامپ های ال ای دی، لامپ هالوژن، لامپ مهتابی، لامپ شارژی، لامپ شمعی، لامپ سیگنال، تستر لامپ و… اشاره نمود. لامپ یک محصول کاربردی و در عین حال حساس به ضربه می‌باشد. در نتیجه باید یک جعبه و بسته بندی برای آن در نظر گرفته شود. که هم از صدمه دیدن محصول جلوگیری شود و هم از زیبایی و جلوه بالایی برخوردار باشد. تولید جعبه لامپ یکی از موارد موثر در فروش این محصول،چاپ اطلاعات مفید بر روی جعبه می باشد. زیرا مصرف کننده با کسب اطلاعات مفید می‌تواند به راحتی محصول شما را خریداری کند. تمامی این لامپ‌ها برای ورود به بازار فروش و نیز صادر شدن به جعبه‌ای نیاز خواهند داشت. تا ضمن مراقبت از آسیب‌های احتمالی پوشش بهتری نیز برای فروش به آنها ببخشد.

به طور معمول به منظور بسته بندی لامپ‌های هالوژنی، لامپ‌های شمعی و لامپ‌های حبابی از جعبه‌های ساخته شده با مقوای ایندربرد و برخی مواقع نیز مقوای پشت طوسی استفاده می‌شود. مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی در کیفیت متریال به کار برده شده در ساخت آنها با هم متفاوت هستند. اما بر روی تمامی این جعبه‌ها می‌توان بدون محدودیت رنگ چاپ را انجام داد.

استفاده از جعبه مقوایی برای بسته بندی لامپ چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از بسته بندی مقوایی راحت‌تر می‌توان لامپ‌ها را جابجا نمود و همچنین برای محافظت بیشتر از لامپ‌ها می‌توان پس از بسته بندی آنها با جعبه‌های مقوایی آنها را درون کارتنی بزرگتر قرار داد، که کارتن مادر اصطلاحا نامیده می شود.
  • می‌توان بر روی آن چاپ انجام داد و از این رو در بازاریابی و برندینگ نیز موثر خواهد بود.
  • وزنی نداشته و از این رو باعث سنگین‌تر شدن محصول نشده و به راحتی می‌توان پس از بسته بندی محصول با این نوع جعبه، آن را حمل نمود.
  • محافظت مطلوبی را از محصول در مقابل آسیب‌های احتمالی خواهد داشت.
  • در مقایسه با دیگر بسته بندی‌ها قیمت مناسب‌تری دارد.
  • این نوع بسته بندی قابل بازیافت می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *