دستگاه چاپ فلکسو دو رنگ

بیشینه طول کارتن چاپی 240 سانتی متر
بیشینه عرض کارتن چاپی 170 سانتی متر با کمک اپراتور (به صورت نرمال تا سایز 120 سانتی متر)

این دستگاه چاپ توانایی چاپ 2 رنگ همزمان متفاوت با استفاده از کلیشه ژلاتینی بر روی کارتن می باشد. البته در مواردی توانایی تعداد چاپهای بیشتری بر روی کارتن می باشد که طبیعتا باید به تعداد رنگهای بیشتری مجدد از دستگاه عبور کند.

دستگاه چاپ فلکسو 4 رنگ

بیشینه طول کارتن چاپی 220 سانتی متر
بیشینه عرض کارتن چاپی 170 سانتی متر


دستگاه لمینیت نیمه اتومات 3/4 

بیشینه طول کارتن لمینیت 170 سانتی متر
بیشینه عرض کارتن لمینیت 120 سانتی متر
این دستگاه لمینت توانایی لمینیت پوستر چاپی بر روی انواع ورق های سینگل سه لایه و پنج لایه می باشد.که پوسترها توسط اپراتور از بالای دستگاه تغذیه شده و طی فرایندی پوستر بر روی ورق چسبیده و پس از گذر از فاصله 3 متری که اصطلاحا به آن پتو گفته می شود، کارتن لمینیت شده از آن عبور کرده و توسط اپراتور به تعداد برداشته و چیدمان می شود.


دستگاه لمینیت دستی 2 عدد

بیشینه طول 140 سانتی متر

بیشینه عرض 120 سانتی متر

دستگاه دایکات فکی ( 4 دستگاه ) سایز 95 * 130

این دستگاه توانایی قالب زنی انواع ورق کارتن چاپ و لمینت شده می باشد، که با تنظیم سرعت دستگاه توسط اپراتور به صورت دستی تغذیه شده و ورقها طبق گونیای تنظیمی بر روی صفحه دایکات قرار گرفته و توسط حرکت باز و بسته دستگاه ورق مربوطه قالب خورده و توسط اپراتور خارج می شود.

دستگاه دایکات پینگ پونگی سایز سایز 240 *140

این دستگاه همانطور که از نام ان پیداست طی فرایند رفت و برگشت بر روی میزی که نوار نقاله بر روی آن قرار گرفته شده است، انواع ورق و کارتن بر روی قالب قرار گرفته و از زیر نورد با فشار مشخص رد شده و قالب می خورد.

دستگاه لب چسب نیمه اتومات ( 2 عدد )

این دستگاه قادر است برچسب انواع کارتن را چسب زده و بیش از عبور از پتو کارتن های چسب خورده توسط اپراتور برداشته می شود.تغذیه کارتن های لب چسب توسط اپراتور انجام می شود.

دستگاه لب چسب اتومات ( 1 عدد )

این دستگاه قادر است برچسب انواع کارتن را چسب زده و پس از عبور از پتو کارتن ها چسب خورده توسط اپراتور برداشته می شود.
تغذیه کارتن های اماده لب چسب توسط اپراتور انجام می شود.

دستگاه لب چسب اتومات ( 1 عدد )

تغذیه کارتن های آماده بر چسب به صورت اتومات برداشته شده و در ریل قرار گرفته و چسب می خورد. این دستگه توانایی لب چسب ساده و چسب لاک باتم انواع کارتن و جعبه های لمینیتی را داراست.

دستگاه پانچ منگنه
دستگاه تسمه کشی سایز 140 سانتی متر
دستگاه تسمه کشی رومیزی